joi, 17 ianuarie 2013

Feelings

Soooo....de ce trebuie ca noi,fetele,să ne facem atâtea griji pentru felul cum arătăm şi alte cele?!  Aaa daaa ! Din cauza baieţilor ăstora care ne fac să plutim când ne aruncă câte o privire şi ne fac să ne pierdem printre cele mai adânci gânduri.De ce oare sunt ei aşa drăguţi,simpatici? Numai cât îi vezi şi deja visezi.
Şi mă întreb...ce cred ei în asemenea situaţii,cum reacţionează? Mereu îmi vine asta în cap şi staaau şi mă gândesc,însă niciun rezultat. Enervant.
Îmi plac zilele alea nebune în care chicotesc cu prietena mea pe holurile liceului atunci când "respectivii" îşi fac apariţia prin preajmă,acel sentiment ne dă o stare de bine,făcându-ne ziua mai bună. Bineînşeles că toate  chestiile astea au avut şi un început.Se pare că un dans m-a făcut să realizez cum e când ai emoţii din cauza "lui". Anyway...băieţii sunt băieţi.

3 comentarii:

  1. Ăă. Cum ai spus și tu. Băieții sunt băieți. Majoritatea sunt bătuți în cap :))

    RăspundețiȘtergere
  2. N'au treaba baietii cu sentimentele..si atunci cand au e nasol ca tii mai mult la ei la ei

    RăspundețiȘtergere