miercuri, 23 ianuarie 2013

Planuri de viitor

       Ca toţi ceilalţi,pot spune că am ajuns la vârsta la care sunt întrebată ce planuri am,ce vreau să devin,cum mă văd peste câţiva ani...Ei bine nu e aşa uşor pe cât credeam.Bineînţeles că am şi eu visele mele şi sper la o viaţă cât mai bună.În ceea ce priveşte o viitoare carieră mi-ar plăcea să mă văd un designer vestimentar,ceva legat de artă,creaţie...Sentimentul de libertate şi puterea de a alege sunt puţine din lucrurile care ne uşurează alegerile,ne permit să ne creăm propriul drum şi de aceea nu mă grăbesc.
        E foarte bine să acceptăm sfaturile celor din jur şi să ţinem cont de ele,asta în cazul în care suntem de accord cu ce ni se spune şi să fim deschişi la lucruri noi care ne pot schimba deciziile.Ăăă nu cred că pot să-mi enumăr o listă cu opţiunile mele pentru că ştiu  că mă pot răzgândi între timp şi cred că e mai bine să las timpul să-şi facă bine-cunoscuta treabă.Prietenei mele îi place fotografia,lucru care mă face să mă orientez şi spre acest domeniu,ea fiind mai interesată şi având şi un aparat bun,mă face propriul ei model,cercetează efecte şi cadre noi şi face ca o şedinţă foto proprie o activitate foarte plăcută.I LIKE IT
        Sunt multe lucruri care îmi plac,deci aceste planuri de viitor le stabilesc în funcţie de avantaje.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu